بدونه عشق دوست دارم!
نوشته شده توسط : یلدا

تو ای همدم امروزی

تو می دونی که تنهام من

نخواه از من که عاشق شم

چیزی از عشق نمی خوام من

بیشتر شبیه بازیه

من از این بازی بیزارم

گریزونم از این تکرار

بدونه عشق دوست دارم

نه می خوام عاشقت باشم

نه میخوام عاشقم باشی

که یک روزی پیشت نیستم

اسیر دست غم باشی

فقط میخوام که تو باشی

فقط میخوام که من باشم

دوست دارم بدونه عشق

بذار من با تو پیداشم

اگه بیزارم از هر عشق

اگه عاشق نمیشم من

از این دروغ تکراری

که هر دم وعدشو میدن

بجای این همه تکرار

بجای این همه تزویر

دوست دارم بدون عشق

دوست دارم بی هیچ تعبیر

نه میخوام عاشقت باشم

نه میخوام عاشقم باشی

که یک روزی پیشت نیستم

اسیر دست غم باشی

فقط میخوام که تو باشی

فقط میخوام که من باشم

دوست دارم بدونه عشق

بذار من با تو پیدا شم





:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : 22 / 2 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: